2018. január 28., vasárnap

Tűnemezelt apróságok

Ha valaki szokott nemezelni, az tudja, hogy egy idő után nagyon sok maradék gyapjú gyűlik össze. Én egy zsákba gyűjtöm a maradékokat, és már egy ideje azon gondolkoztam, mit lehetne vele kezdeni. Kitaláltam, hogy mi lenne ha kis állatfigurákat nemezelnék. Először vizes technikával próbálkoztam, de nagyon macerás ilyen pici dolgokat vízzel/szappannal elkészíteni, meg amúgy is van nemezelő tűm, csak éppen nem szoktam használni. Gondoltam, itt a jó alkalom. El is készítettem az első állatkát-egy hörcsögöt...amikor is úgy gondoltam, mi lenne ha készítenék még egy kis valamit, és amikor azt is elkészítettem, akkor egy következő valamit. Meg sem álltam, míg el nem készítettem ezt a tíz kis apróságot...Szóval mindenkinek ajánlani tudom: készítsen kis nemezelt figurákat, de előre szólok: függőséget okozhat!!!
Az interneten rengeteg ötletet és videót találhattok!

 





maradék gyapjú

koala maci elkészítése




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése